بهترین مارک ماسک زغال کدام است؟

سه شنبه 23 شهريور 1400
10:16
رحیم رشتی

برای از بین بردن چربی های اضافی روی سطح پوست و عوارض ناشی از آن ، استفاده از ماسک ، به ویژه ماسک لمینت شده بر پایه پلی اتیلن بسیار مفید است.

این ماسک ها به سطح پوست می چسبند و هنگام جدا شدن از پوست آن را می کشند تا لایه مرده پوست از بین برود و پوست را شاداب و درخشان می کند.
ماسک و اسکراب فریمن مدل Polishing

کربن فعال یک پودر کاملاً سیاه ، بی بو و بی مزه است و از زغال چوب که یک ماده کربنی مانند چوب است استخراج می شود.

با فعال شدن ذغال ، ظرفیت آن افزایش می یابد و می تواند مواد مختلف را جذب کند. با تبدیل زغال به پودر ، می توان آن را در سطح بزرگتری پخش کرد تا در قسمت های مختلف نفوذ کرده ، وارد منافذ شود و سموم و سایر مواد مضر را در بدن جذب کند.


فواید ماسک زغال برای پوست چیست؟

حذف ناخالصی‌ها از پوست

از آنجایی که زغال فعال توانایی جذب باکتری‌ها و سموم موجود در پوست و بدن را دارد، برخی متخصصین پوست معتقدند ماسک زغال صورت می‌تواند به خارج شدن ناخالصی‌ها از پوست صورت کمک کند.

شواهد غیر علمی موجود نیز مدعی هستند با گیر افتادن کثیفی و باکتری‌ها درون حفره‌های داخلی کربن، بخش زیادی از آنها از پوست خارج شده و فرد می‌تواند بدون نگرانی، از فواید ماسک زغال برای جوش بهره ببرد.

بهبود آکنه از فواید ماسک زغال برای صورت

آکنه به دلیل تجمع سلول های مرده پوست ، چربی و باکتری های مضر در منافذ باز پوست عمدتا افراد را درگیر می کند. این باکتری های مضر می توانند باعث آکنه و انواع دیگر التهابات پوستی شوند ، بنابراین پوست صورت افراد قرمز و متورم می شود.

خواص ضد باکتریایی کربن فعال به حذف این باکتری ها از منافذ پوست کمک می کند ، در نتیجه علائم آکنه را بهبود می بخشد و پوست صورت را جوان می کند.

کمک به کاهش چربی بیش از حد پوست

استفاده از ماسک ذغالی می تواند به کنترل بهتر چربی پوست صورت کمک کرده و از ایجاد آکنه های مختلف مانند جوش های سر سیاه در دراز مدت جلوگیری کند.

ترمیم پوست با ماسک زغال

زغال فعال که لایه برداری کرده و سموم را از بین می برد ، می تواند تأثیر مثبتی در درمان گزش حشرات ، آسیب های پوستی و آکنه ، خراش و بریدگی داشته باشد.

از چه ماسک زغالی استفاده کنیم؟

اگرچه می توانید انواع ماسک های زغالی را در خانه تهیه کنید ، اما بسیاری از مردم ترجیح می دهند از ماسک های آماده استفاده کنند. هنگام خرید ماسک زغالی ، باید به دنبال مواردی باشید که مناسب نوع پوست صورت شما باشد.

اگر پوست چربی دارید ، بهتر است ماسک زغال حاوی خاک رس تهیه کنید. خاک رس می تواند چربی اضافی را بر روی پوست جذب کند ، همچنین به پاکسازی منافذ و جلوگیری از آکنه کمک می کند.
اگر پوست خشکی دارید ، ماسک ذغالی حاوی مواد مرطوب کننده و مرطوب کننده مانند اسید هیالورونیک ، روغن زیتون یا روغن جوجوبا بهترین انتخاب شما خواهد بود.
اگر پوست حساسی دارید ، از ماسک های ذغال معطر که حاوی رنگ ، پارابن یا سایر مواد شیمیایی هستند که خطر التهاب و آلرژی را افزایش می دهند ، استفاده نکنید.

یکی از بهترین و محبوب ترین ماسک های لمینت صورت که به زیبایی و شادابی پوست کمک می کند ، ماسک صورت کربن فعال است که اخیراً در بسته بندی های مختلف برای لایه برداری یا پاکسازی منافذ پوست وارد بازار شده است.

برای اینکه پوست شما کامل و سالم باشد ، ماسک زغال فعال یک نیروی کمکی قوی است. کربن فعال می تواند سموم و ترکیبات مضر پوست را جذب کرده و پیری زودرس را به تاخیر بیاندازد.

سلامت پوست ذغالی یکی از محبوب ترین روش های جدید است که توسط بسیاری از افراد در جهان برای جوانتر به نظر رسیدن استفاده می شود. در زیر ، پرفروش ترین و بهترین ماسک های ذغالی موجود در بازار و روش های خرید آنلاین ماسک های ذغالی را لیست می کنیم.

تاثیر ماسک زغال بر پوست

1. فواید ماسک ذغالی

همانطور که در بالا ذکر شد ، ماسک های ذغالی مزایای متعددی برای پوست شما دارند. بیایید نگاهی دقیق تر به آنها بیندازیم:

1) پوست را روشن می کند

ماسک زغال چوب می تواند خاک و گرد و غبار را از روی پوست پاک کند. هنگام شستن ماسک متوجه می شوید که پوست شما چقدر روشن تر است. بنابراین ، استفاده از این ماسک می تواند فوراً پوست شما را تقویت کند.

2) منافذ را تمیز می کند

ماسک ذغال سنگ دارای نفوذ قوی است که می تواند به عمق منافذ پوست نفوذ کرده و هرگونه آلودگی ، روغن و سایر آلاینده های رایج را از بین ببرد. این پاک کننده عمیق تضمین می کند که منافذ پوست شما سالم و محکم است.

3) سلولهای مرده پوست را از بین ببرید

ماسک زغال سنگ علاوه بر اینکه پوست شما را روشن می کند ، به دلیل بافت خشن آن می تواند لایه برداری کند. در صورت موثر بودن ، می تواند سلول های مرده پوست را از بین ببرد و پوست شما را روشن و زیبا نشان دهد!

4) پوست چرب را مات می کند

ماسک زغال چربی باعث ترشح چربی روی پوست می شود. بنابراین ، اگر پوست چرب و مستعد آکنه دارید ، بسیار مناسب است. این ماسک در تابستان گرم نیز مفید است ، زیرا میزان ترشح چربی روی صورت در این زمان بیشتر از حد معمول است.

5) آکنه را درمان می کند

ماسک زغال چوب می تواند عواملی را که باعث آکنه می شوند ، مانند سبوم زیاد ، مسدود شدن منافذ و تجمع پوست مرده را از بین ببرد. همچنین می تواند به کاهش تعداد جوش های فعال و خشک شدن آنها کمک کند.


https://limootop.com/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%a7%d8%b3%da%a9-%d8%b2%d8%ba%d8%a7%d9%84/


[ بازدید : 128 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی دیجیکالا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]